پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي

ایرانگردی

روز جهانی صنایع دستی

مراسم گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی عصر امروز 20 خردادماه به منظور گرامیداشت و ارتقا جایگاه صنایع دستی و تجلیل و تقدیر جایگاه هنرمندان این عرصه در سالن آمفی تاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

به گزارش آی‌فیلم، مراسم گرامیداشت روز جهانی صنایع دستی به مناسبت روز جهانی صنایع دستی عصر امروز 20 خردادماه از ساعت 19 تا 20:30 به همت معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در سالن آمفی تاتر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار می شود.

این مراسم با حضور زهرا احمدی پور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، نمایندگان و اعضای فراکسیون صنایع دستی و فرش مجلس شورای اسلامی، فعالان و تلاشگران عرصه هنر و صنایع دستی و جمع کثیری از هنرمندان کشور و علاقمندان برگزار می شود.

در این مراسم معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور، هنرمند پیشکسوت کشورمان، رئیس فراکسیون صنایع دستی مجلس شورای اسلامی سخنرانی خواهند داشت.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم از جمعی از فعالان ، تشکل ها وتلاشگران عرصه صنایع دستی کشور با حضور معاون رئیس جمهور تقدیر به عمل می آید.

مراسم گرامیداشت روزجهانی صنایع دستی به منظور اعتلای جایگاه فاخر و پراهمیت صنایع دستی و نیز ارج نهادن فعالان و هنروران این عرصه گرانقدر با شعار «صنایع دستی؛ اشتغال زا، هویت ساز، ارزآور» در روز جهانی صنایع دستی عصر امروز 20 خردادماه برگزار می شود.

ه خ/ ا.ا

این مطلب را به اشتراک بگذارید